Zo kunt u voorkomen dat kalf krampen

Tijdens een acute kuit kramp zich uitstrekt helpen om te ontspannen van de spier. Maar er zijn ook enkele tips om u te helpen kalf krampen kan worden voorkomen.

Tips om kuit kramp voorkomen

Dehnung vor Sport wichtig, um Wadenkrämpfen vorzubeugen

Voor de Sport, je moet stretch je spieren te kuit kramp

  • Een warming-up voor Sport en stretch uitgebreid.
  • Let tijdens het sporten en andere inspannende lichamelijke activiteiten te compenseren voor het vochtverlies. Je drink daarom voldoende. Dit is vooral het geval in endurance-races: Drink elke 20 minuten of iets.
  • Het evalueren van hun prestaties correct en het vergroten van de Sport langzaam, om te sparen uw spieren. Je traint dus niet te intens is.
  • Ze rekken regelmatig, zodat u kunt voorkomen dat een kramp in de kuit.
  • Vermijd alcohol en nicotine omdat beide handelingen spasmen te bevorderen.
  • Aandacht besteden aan een evenwichtige voeding om te voorkomen dat een tekort aan elektrolyten. Magnesium is opgenomen in volkoren producten, noten, calcium in zuivelproducten, peulvruchten of (mineraal) water, en kalium in fruit, groenten en granen.
  • Let op de juiste schoeisel, vooral in de sport. Om in staat te nauwe schoenen spier trigger krampen.
  • Om nachtelijke kalf te voorkomen krampen, rekken te gaan voordat u slapen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *