De One Minute Workout

Eine Frau trainiert auf einem Ergometer
Geschiktheid voor de Lui van aard is: Met een Minuut van intensieve training, bereikt u hetzelfde effect als met een 45-minuten training van het uithoudingsvermogen, geeft een canadese StudieWie mijn sport kan een programma, dus ik ben nog steeds fit en gezond blijven? Het antwoord is: Een Minuut is genoeg. De canadese onderzoekers zijn nu in een Experiment.

Wetenschappers van de McMaster University in Hamilton Canada waren in staat om aan te tonen dat één Minuut van intensieve training brengt dezelfde voordelen voor de gezondheid als een 45 minuten conditietraining. De studie werd gepubliceerd in het tijdschrift ‘PLOS ONE’.

Het Team onder leiding van Professor Martin Gibala, een gedeelde 25 tot dan, sportief, inactieve mannen in drie groepen. Voor een periode van twaalf weken, groep één voltooid drie keer per week naar een intensieve training, een groep van twee uithoudingsvermogen opleiding, en groep drie deed niets af van uw huidige levensstijl.

Hetzelfde effect met aanzienlijk minder tijd

Voor onderzoek van het begin en het einde in alle vakken, maximale zuurstofopname, de gevoeligheid voor insuline en de mitochondriën gemeten gehalte in de spieren. De maximale zuurstofopname geeft aan hoeveel zuurstof die het lichaam kan gebruiken in de staat van hoogste stress en wordt beschouwd als een indicator van de duurzaamheid van een volk. De gevoeligheid voor insuline geeft aan hoeveel het lichaam reageert op het hormoon Insuline is verminderd, waardoor het risico van Diabetes. De mitochondriën inhoud in de spieren en geeft aan hoeveel energie de spier cellen zijn beschikbaar.

De evaluatie toonde aan dat Na twaalf weken waren verbeterd in de twee groepen, alle drie de waarden van het in dezelfde mate. En, hoewel de groep hadden significant minder tijd geïnvesteerd in de Opleiding als in groep twee.

Het werkt minuten workout

De One-minute Training bestond uit drie intensieve Sessies (in totaal een Minuut) op een Ergometer, onderbroken door fasen van herstel voor het lichaam met een matige belasting:

  • twee minuten warming-up (50 watt)
  • 20 seconden van alles geven (afhankelijk van de Geschiktheid van het gehuurde, over 500 watt)
  • twee minuten om te herstellen (50 Watt)
  • 20 seconden van alles geven
  • twee minuten om te herstellen (50 Watt)
  • 20 seconden van alles geven
  • drie minuten om te herstellen (50 Watt)

De proefpersonen in de conditie van de groep getraind voor 45 minuten met een constante, een matige intensiteit (afhankelijk van de Geschiktheid van het gehuurde, van rond de 110 watt) – een warming-up fase aan het begin van de oefening en de fase van herstel aan het einde (50 Watt) kwam ook met hen.

Waarom training van het uithoudingsvermogen is ook belangrijk

Training in korte, intensieve intervallen die deskundigen verwijzen als een high-intensity interval training (HIT). In de afgelopen jaren hebben verschillende studies aangetoond dat de werkzaamheid in relatie tot hart-en long-fitness en uithoudingsvermogen. Maar het is echt voldoet aan alle behoeften van het lichaam en langer trainen?

Niet helemaal, toont 2014 een Experiment van de finse wetenschappers. Het doel van de studie was het effect van de verschillende vormen van opleiding op de hersenen – een concrete studie van de vorming van nieuwe hersencellen.

De onderzoekers drie groepen van ratten gedurende zeven weken, verschillende trainingsvormen: Een groep liep enkele uren per dag in de waaier, een opleiding – ook in de waaier – in korte, intensieve intervallen, en de derde groep beoefend in de heffen van Gewichten – de dieren moesten beklimmen van een helling, terwijl de Gewichten zijn gekoppeld aan hun staarten.

Met behulp van een speciale stof is ingespoten om de ratten, de onderzoekers waren in staat om nieuw gevormde zenuwcellen in de Hippocampus zichtbaar zijn. De Hippocampus, het hersengebied is om gered te worden, in het nieuwe herinneringen. Aan het eind van het experiment bleek: De meerderheid van de nieuwe hersencellen hadden gevormd in de ratten in de endurance groep. In ratten in de HIT-groep een (lichte) verbetering in het gewichtheffen groep toonde ook.

Als je wilt verbeteren in de Sport, behalve voor zijn Conditie, zijn hersenen, plan moet ook een regelmatige training van het uithoudingsvermogen. Ditzelfde advies artsen geven, moeten daarom in aanvulling op de HIT van de Opleiding ten minste eenmaal per week gedurende ongeveer een uur beweging eenheid (bijvoorbeeld een wandeling of een fietstocht) op de tarining plan.

Hamburg-harburg, 28

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *