Bij het Kopen van een Verslaving wordt

Kreditkarte abgeben hilft bei Kaufsucht
Helpt met het kopen van verslaving: het creditcard nummer, de pinpas thuis. De enige manier waarop de Betrokken persoon ziet maar weer hoe het geld in de portefeuille van de schaarse alcohol, sigaretten, gif, geluid – iedereen weet dat je kunt maken. Ook game verslaafde, de inzet in de casino ‘ s met hun laatste cent, iedereen heeft gehoord. Echter, die Kopen ook verslavend kan zijn, alleen weten de minste.

Het kopen van verslaafden shop in een geluid-merk schoenen, merkkleding en mooie sieraden. Hij ervaren gevoelens, het laat hem enige bezorgdheid over het geld te vergeten. Kort daarna, dat hij plotseling verliest zijn interesse in de nog steeds begeerde artikelen. Te land huis om dit op een stapel: De Boutique in de eigen vier muren blijft ongebruikt. Omdat de kater niet lang op zich wachten: Een slecht Geweten, en depressie de kwelling Getroffen. Het uitzicht op de verklaring van rekening doet de Rest.

Om te ontsnappen aan de sombere gedachten, er is voor veel Shopaholics slechts één recept: winkelen. Een vicieuze cirkel ontstaan.

Echter, de koop is op zoek voor een veel beter behandelen dan alcohol of sigaretten verslaving, die veroorzaakt biochemische veranderingen in het lichaam. Ten eerste, een psycholoog helpt mensen te veranderen koopgedrag. De duur van de koper op te geven – zelfs als het pijnlijk is – uw creditcard. Van nu af aan, zal alleen worden betaald in contanten. Als een resultaat, de Getroffen opmerking weer, hoe het geld in uw portemonnee schaars. Ook tijdens de sale kunnen niet worden gewinkeld – het kopen van verslaafden besteden veel geld aan vooral gebruik te maken van een zogenaamd eenmalige gelegenheden!

Echter, voor lange termijn succes moet ook worden ingesteld met de oorzaken van winkelen verslaving, apart. De meeste van de psychologische behandeling, toont aan dat een gebrek aan erkenning en genegenheid, worden gewist.

Een Must bij het winkelen verslaving: credit card in te dienen!

Bron: Het Nieuwe Papier, 2/2003

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *