Afvallen met fruit en groenten

Bosbessen zijn goed voor het figuur van de aardappelen een toename in de duur – in een lange-termijn studie geïdentificeerd, Harvard onderzoekers, wat zijn de groenten en fruit zijn het beste voor het verliezen van gewicht.

Zo ver was: afvallen met fruit en groenten is mogelijk. Maar is dat echt waar? De Harvard-onderzoekers waren sceptisch.

Het team van onderzoekers beoordeeld op gegevens uit een totaal van 133.468 mannen en vrouwen, die waren verzameld in de periode tussen 1986 en 2010. Al vier jaar van de studie, de deelnemers beantwoordden vragen over de frequentie waarmee ze nam 131 verschillende voedingsmiddelen, waaronder veel fruit en groenten. Bovendien, ze werden gewogen regelmatig gevraagd om te delen aspecten van hun levensstijl, zoals lichamelijke activiteit en Roken status.

Afvallen met fruit en groenten: Wat is toegestaan?

In het algemeen gesproken, toonde aan dat De dagelijkse consumptie van bepaalde soorten groenten en fruit is eigenlijk een positief effect op het lichaamsgewicht. Per extra portie fruit tijdens de dag van de vrijwilligers, de verloren gemiddeld ongeveer 0,2 kg van het gewicht in de vier jaar, met elke dagelijkse portie groente, bleek na vier jaar, ongeveer 0,1 kilogram van het gewicht verlies.

In het geval van individuele vruchten en groenten, is dit effect sterker was – het gemiddelde gewichtsverlies in de periode van vier jaar, vergeleken met een per dagelijkse Dosis van ongeveer 0,6 kilogram. De volgende soorten zijn opgenomen:

  • Blauwe bessen
  • Bloemkool
  • Groene Bonen
  • Pruimen
  • Lampen
  • Appels
  • Bloemkool is de beste plantaardige voor gewichtsverlies, toont een grootschalig onderzoek van de Harvard universiteit

    De regelmatige consumptie van andere rassen, echter geleid tot het feit dat de vrijwilligers steeg de duur van gemiddeld gewicht (0,3 tot 0,9 kg gewichtstoename in de vier jaar):

  • Maïs
  • Erwten
  • Aardappelen
  • Hoewel de omvang van het gewicht te wijzigen in elke dagelijkse Portie laag is, kan leiden tot de combinatie van twee extra porties groente en een extra porties fruit per dag tot een aanzienlijke gewicht veranderen, – vermeld in de studie.

    Afvallen met fruit en groenten: wat is de invloed op het gewicht?

    Of een vrucht of groente heeft een positief effect of een negatief effect heeft op het gewicht, afhankelijk van hun gehalte aan zetmeel. Terwijl zetmeelrijke voedingsmiddelen zoals Maïs, erwten en aardappelen op de lange termijn leiden tot gewichtstoename, het bevorderen van kracht, tal van variëteiten, zoals bloemkool gewichtsverlies.

    De reden ligt waarschijnlijk in de invloed van de kracht op de bloedsuikerspiegel: zetmeelrijke voedingsmiddelen verhogen de bloedsuikerspiegel hebben de neiging te stijgen als de dikte van de percelen. Het lichaam reageert met een verhoogde secretie van Insuline met als gevolg dat de bloedsuikerspiegel daalt snel weer en het gevoel van verzadiging sneller afneemt. Wij hebben daarom sneller worden weer honger.

    Hamburg-harburg, 24. September

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *