De cabine lucht in het vliegtuig is dodelijk?
Onderzoekers hebben gevonden in de cabine voorzien van passagiersvliegtuigen giftige stoffen in het verleden voor de productie van het zenuwgas als Sarin of Tabun is gebruikt zijn de adem van de lucht in een passagiersvliegtuig bevat giftige stoffen en kan potentieel dodelijk zijn. Over ONS-Amerikaanse onderzoekers rapporteren in een recente studie. Dienovereenkomstig, de dood van een van de Britse piloten konden worden gebracht voor de eerste keer met een gevaarlijke ziekte: De zogenaamde Aerotoxische syndroom. Vliegtuigbouwers en Luchtvaartmaatschappijen ontkennen dat er sprake is van deze ziekte. Maar dat kan nu veranderen.
De Britse Piloot Richard Westgate is overleden in 2012 op 43-jarige leeftijd, na ongeveer een jaar tijd van lijden. Hij leed tot zijn dood, in een verscheidenheid van symptomen, de kenmerken van een aantal dodelijke ziekten zoals Multiple sclerose, hart-spier ontsteking, de leukemie, of vergiftiging door pesticiden – weerspiegelen. De zaak was zo ongewoon, dat het lichaam van Westgate werd onderworpen aan een uitgebreide necropsie, en een aantal gerenommeerde medische instellingen veronderstellingen de vraag: Waarom is Richard Westgate is overleden?
Dodelijk gevaar in de lucht van de cabine
De Amerikaanse onderzoeker Professor Mohamed B. Abou-Donia van de Duke University in North Carolina publiceerde een rapport dat is toegelicht is de oorzaak van de dood van de ervaren piloten zo ver mogelijk en laat zien dat hij stierf met grote waarschijnlijkheid aan de gevolgen van toxische stoffen, had hij ingeademd door de jaren tijdens het werken in de Cockpit van een verkeersvliegtuig.
De autopsie bleek een angstaanjagend beeld. In het geval van Westgate de meest ernstige schade aan het zenuwstelsel. De bevindingen van schade aan de zenuwen werden vastgesteld, en uitgebreid naar het ruggenmerg, de hersenen en andere belangrijke zenuw groeperingen in het lichaam. Als reden voor de zogenaamde neuropathische schade Professor Abou-Donia is duidelijk zeer giftige stoffen in beslag genomen door de Piloot over de cabine en de cockpit lucht. Zo, de zogenaamde Aerotoxische syndroom voor het eerst als een unieke oorzaak van de dood in een menselijke medisch bevestigd.
Hoe is het gif in de lucht van de cabine?
Sinds de passagier en de kuip in een vliegtuig tijdens een vlucht als gevolg van de hoogte van de druk-geïnduceerde daling van de buiten lucht met bijna 70 procent van airconditioning strak gesloten, moet worden geleverd aan het inademen van lucht door middel van een speciaal Systeem van kunstmatig. Dit is uitgevoerd in het geval van grote passagiersvliegtuigen meestal voorzien van motoren en ongefilterd in het interieur. Op deze manier, giftige stoffen in de lucht van de cabine, die in de turbine oliën en hydraulische vloeistoffen.
Gevaarlijk, met name de zogenaamde Fosfaatverbindingen, die werd gebruikt in het verleden, onder andere dingen, als insecticide of als een militaire gifgas – bijvoorbeeld in de Vorm van Sarin of Tabun-dit is de lucht mengsel. Vooral in het geval van verouderde of beschadigde constructies op het hydraulische systeem van de motoren van grotere hoeveelheden van de giftige stof om het vliegtuig van air.
Pesticiden-studies hebben in het verleden getoond dat Fosfaatverbindingen kunnen resulteren in een lange – termijn contact tot ernstige schade aan de zenuwen en kanker wat geldt met name voor de vlucht personeel en frequent flyers. Maar ook voor alle andere passagiers in gevaar, omdat op korte termijn de symptomen zoals concentratie en waarneming stoornissen, Algemene malaise kunnen voorkomen ernstige hoofdpijn en hoesten.
Ondanks de nu een duidelijk bewijs, Luchtvaartmaatschappijen en vliegtuigbouwers weigeren te erkennen dat over de motoren van het vliegtuig doorgestuurd het ademen van de lucht opgenomen dodelijke toxines
De ziekte werd niet herkend
Ondanks vanuit een medisch oogpunt, een duidelijk bewijs dat de Aerotoxische syndroom is tot op heden geen erkende ziekte, noch van de luchtvaartmaatschappij of vliegtuig fabrikanten van de wereld gezondheid organisatie (WHO).
Het geheel van de vliegtuig industrie, zelfs tot de dag van vandaag, geen enkele aansprakelijkheid. Officieel, er wordt gezegd dat de Luchtvaartmaatschappijen en vliegtuigbouwers tot op heden geen wetenschappelijk bewijs voor de verbinding van het gif in de lucht van de cabine en in de afgelopen jaren, verhoogd vóórkomen van ziekten in je vliegtuig. Daarnaast zijn, onder bepaalde omstandigheden, bewezen giftige stoffen in de luchtwegen lucht van de Cockpit en de hutten voor de mensen is niet schadelijk voor de gezondheid. Een point of view, de behoefte aan het licht van de meest recente resultaten van Professor Abou-Donia van een Revisie.
Voor meer achtergrond informatie over de potentieel giftige stoffen in de lucht van de cabine van het vliegtuig en ook andere mogelijke risico ‘ s tijdens het vliegen, kan hier gevonden worden.
Hamburg-harburg, 31. Juli 2014